diumenge, 23 de juny del 2013

Anja schreibt uns das: = L'Anja ens escriu això:

La gent suposa que els alemanys a casa i a l‘estranger són sempre puntuals, no tenen gens d‘humor i que tots són alts i rossos. A més, la gent suposa que treballen sense parar menys quan van a l‘Oktoberfest, on mengen xucrut i beuen cervesa Franziskaner. Si aixo és així, jo sóc una exepció. Visc a Dortmund i estudio a la universitat de Bochum l’anglès i el castellà. Yo no sóc ni alta ni rossa però per a mi la puntualitat és una cosa de molta importància. És veritat que treballo molt, però no treballo sense parar. També m’agrada molt sortir amb el meus amics. A més no m’agrada la cervesa. Crec que tinc una vida molt normal. Normalment m’ aixeco a les sis, em dutxo i esmorzo. Sempre prenc un cafè amb un iogurt. Després vaig a Bochum a la universitat. Tinc cursos fins a les quatre de la tarda. El meus cursos són molt diferents. Tinc cursos de literatura, de pedagogia i també de lingüística. Quan acaben el meus cursos vaig al menjador universitari i dino. M’agarada menjar pasta i amanida. Després vaig a Dortmund. A casa meva descanso un poc i començo a estudiar i preparar-me per el pròxim dia. Quan acabo d’ estudiar de tant en tant surto amb el meus amics. A les deu de la nit vaig a casa i vaig a dormir. Més o menys, la meva vida és així o ho era fins ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada