diumenge, 23 de juny del 2013

Kay schreibt uns das: = El Kay ens escriu això:

El Kay ens escriu això: La gent suposa que els alemanys a casa i a l‘estranger són sempre puntuals, no tenen gens d‘humor i que tots són alts i rossos. A més, la gent suposa que treballen sense parar menys quan van a l‘Oktoberfest, on mengen xucrut I beuen cervesa Franziskaner. Però jo…jo no sóc un alemany típic. No sóc sempre puntual, normalment arribo tard. Però odio si els altres no són puntuals. A més me no treballo sense parar- naturalment – si he de treballar puc treballar però... També em llevo tard. Però abans d’anar a la universitat, bec un cafè i llegeixo el diari. Això no faig de manera especialment profunda – per això en realitat me destorba. Si vaig a la universitat a les 8 al matí em dutxo rapidament i hi vaig amb el meu cotxe. Però quasi mai  vaig a la universitat al matí perqué normalment sòc a la universitat a les 10 – a vegades a  les 12. Sigui com sigui… Doncs m’agrada escriure sobre la meva persona. Em dic Kay, estudio a la Universitat de Bochum i sóc un fill de l’àrea del Ruhr, és a dir que m’agrada la cervesa, la cervesa i una mica de futbol. Com la majoria d’ alemanys ni sòc ros ni alt, tampoc no tinc els ulls blaus..

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada