diumenge, 23 de juny del 2013

Marcel schreibt uns das: = El Marcel ens escriu això:

La gent suposa que els alemanys a casa i a l‘estranger són sempre puntuals, no tenen gens d‘humor i que tots són alts i rossos. A més, la gent suposa que treballen sense parar menys quan van a l‘Oktoberfest, on mengen xucrut i beuen cervesa Franziskaner. Si això és així, jo en dec ser una excepció. Visc a Kamen tota la meva vida i faig una vida molt normal.   Em llevo a les vuit. Em dutxo abans de esmorzar  i prenc un cacau. A les nou vaig en tren a a la Ruhr Univeristät Bochum. Passo el matí a la Universitat, després de fer uns cursos d’ esport i espanyol, dino arrós i pollastre en el menjador universitari amb els meus amics. Aquest dia acaba el dia universitari per aixo normalment és hora de tornar a casa. Pero avui vaig a Dortmund per anar a comprar-me roba nova al centre comercial. Després d’unes hores exhaustives torno a casa a les sis de la tarda. A casa no tinc molt de temps per relaxar-me perquè a les sis del vespre tinc entrenament de handbol. Normalment prenc una cervesa amb el meu equip pero avui vull anar de copes i tapes al bar que es diu "la tapa guapa" amb la meva xicota i els meus millors amics. Les tapes són molt saboroses i la atmosfera és molt divertida. Per mi és un dia molt normal.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada