diumenge, 23 de juny del 2013

Yemin schreibt uns das: = El Yemin ens escriu això:

La gent suposa que els alemanys a casa i a l’estranger són sempre puntuals, no tenen gens d’humor i que tots són alts i rossos. A més, la gent suposa que treballen sense parar menys. Quan van a l’oktoberfest, on mengen la xucrut i beuen cervesa Franziskaner. Jo vull ser honrat: Tot és veritable pero jo sóc un excepció. No sóc alt i morè. No m’agrada la cuina alemanya i tampoc l’oktoberfest. De vegades vinc tard al treball i a la universitat. Pero m’agrada la cervesa alemanya. Els alemanys saben como fer una cervesa deliciosa. A la setmana normalment em llevo a les vuit del matí i em dutxo. Desprès prenc un café i vaig amb autobùs a la universitat que es diu Ruhr-Universitat Bochum. És una universitat molt gran i té més o menys 38.000 estudiants. Jo estudio  ciéncies audiovisuals i els ciénces politiques. Trobo els meus estudis molt interessants. Quasi sempre esmorzo a la universitat. Prenc un cafè i un entrepà. A les dues o a les quatre de la tarda acabo els cursos a la universitat pero no puc relaxer-se. Tres o quatre cops de setmana jo treballo a un call center. De vegades el treball pot ser pesat  i insuportable pero tinc col.legues simpàtics i jo guanyo diners. Al meu temps lliure m’agrada  trobar-me amb els meus amics per parlar o per fer esport: Per exemple jugar futbol o anar amb skateboard. Una de le meves activitats preferides és mirar pel.licules. A les vuit del vespre sopo i miro les noticies de la televisio. Desprès estudio o legeixo revistes politiques.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada